Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Már korábban szó volt a fegyencedzésről,de most hoztunk Nektek egy fegyenc edzésedzésterv ötletet is, de akkor röviden ismételten fussuk át,mit lehet tudni a fegyencedzés rejtelmeiről. - Edzés magazin
részletek »

Fegyencedzés edzésterv! - Ismertető

Egyszerű és speciális edzéstervek között válogathatsz. Edzőtermet keresel? Itt megtalálod országosan, sőt személyi edzőkről is tájékozódhatsz. Edzéssel kapcsolatos videókat, magazinokat nézhetsz. Sportszerek és kiegészítők forgalmazói között.
Edzés magazin
Itt vagy: Edzés magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Fegyencedzés edzésterv! - Ismertető
Fegyencedzés edzésterv! - Ismertető
Fegyenc edzés
Már korábban szó volt a fegyencedzésről,de most hoztunk Nektek egy fegyenc edzésedzésterv ötletet is, de akkor röviden ismételten fussuk át,mit lehet tudni a fegyencedzés rejtelmeiről.
A fegyencedzés kitalálója Paul Wade, aki mintegy 20 évig fegyházakban tengette a napjait.
Az összegyűjtött tudást egy könyvbe össze is fűzte,ami 2009-ben látott napvilágot. A fegyencedzés hihetetlen nagy népszerűsége annak is köszönhető,hogy a rohanó világban a férfiak nagy része sokszor nem jut el egy edzőterembe,de a fegyencedzés edzésterv segítségével hihetetlen nagy változások érhetőek el, sőt olyan izmossá varázsolhatják a férfiak magukat, mintha minden nap legalább 2 órát edzenének.
A fegyencedzés semmilyen eszközt nem használ, a saját testünk által nyújtott súly az,amivel dolgozni kell. A szerző véleménye szerint ahhoz,hogy minél jobb formát érjenek el a férfiak nincs arra szükség,hogy edzőterembe járjanak,elég ha kitartással a saját erejükből,testtömegükkel végzik a gyakorlatokat.
Hogy miért is sikeres a testtömeggel végzett gyakorlat,azaz a fegyencedzés edzésterv?
Hirdetés

Neked semmibe sem kerül,ingyen van csak elhatározás kérdése az egész. Ízületvédő hatással bír az edzés,hiszen nem nehezedik semmilyen plusz súly az ízületekre.
A testzsírt hihetetlen nagy mértékben sikerül elpusztítani,így még szálkásabb izomzatra lehet szert tenni.
A fegyencedzés edzésterv hat alapgyakorlaton alapszik.Akár már ma elkezdheted,hiszen miért is várnál holnapig vagy jövő hét hétfőig?
Lássuk a hat gyakorlatot: Fekvőtámasz,kézenállásban való fekvőtámasz,guggolás, híd, lábemelés,húzódzkodás.

Attól függően,hogy milyen edzettségi szinttel rendelkezel,úgy kell nehezíteni a gyakorlatokat,az az ha már hihetetlen nagy állóképességgel rendelkezel,akkor a guggolást egy lábbal kell végezni. Íme például a guggolás tíz lépése (forrás: néplap.net)

1. lépés: guggolás gyertyaállásban

2. lépés: bicska guggolás

3. lépés: guggolás támasszal

4. lépés: fél guggolás

5. lépés: teljes guggolás

6. lépés: guggolás zárt lábbal

7. lépés: felemás guggolás labdával

8. lépés: fél egylábas guggolás

9. lépés: egylábas guggolás támasszal

10. lépés: egylábas guggolás

A fegyencedzés edzésterv már videó formájában is megtalálható a neten,így mindenféleképpen nézzétek meg a lenti videót,hogy ihletet,motivációt gyűjtsetek.
calisthenics workout Latvia part one
Szólj hozzá a cikkhez
Címkék - guggolás gyertyaállásban, bicska guggolás, guggolás támasszal
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2013-07-09 08:20:10
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü